Ammattiosaston vaalit

Ammattiosaston hallituksen toimikausi päättyy vuoden 2022 lopussa. Syksyllä ammattiosastomme käynnistää vaalit uuden hallituksen valitsemiseksi uudelle toimikaudelle 1.1.2023-31.12.2025.

Tarvitsemme paikallisia toimijoita Tehyn ammattiosaston hallitukseen. Osallistuminen ammattiosaston vaaleihin on tärkeää; työssä pääsee mm. vaikuttamaan omaan ja kollegoidensa edunvalvontaan sekä ammattiosaston toimintaan. Lisäksi pääsee osaksi mahtavaan porukkaa, jossa on muutosvoimaa! Ilman hallituksen jäseniä ei ole myöskään paikallista ammattiosastoa.

Ammattiosastomme hallitukseen kuuluu 8 varsinaista ja 8 yleisvarajäsentä. Puheenjohtaja ja hallitus valitaan syyskokouksessa 07.12.2022.

Asetu ehdolle hallitukseen ja lähde mukaan iloiseen toimintaan!

Ehdokkaaksi voit ilmoittautua itse. Ehdokasasettelu avataan  7.11. 2022 klo 08.00 ja päättyy 21.11.2022 klo 15.00, jolloin allekirjoitettu ehdokasasiakirja tulee toimitettuna olla luottamusmiestoimistoon. Voit ilmoittautua pelkästään varajäsenehdokkaaksi.

Vaaliluettelo on jäsenrekisteri eli jokainen voi tarkistaa oman vaalikelpoisuuden jäsenrekisteristä.

Aikaisempaa kokemusta ei tarvita, sillä Tehy kouluttaa uudet toimijat tehtävään keväällä 2023 :)